
Edirne Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, Edirne Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde kapsamlı temizlik çalışması yaptı.

Edirne Belediyesi Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde yer alan iş yerlerinin kiraya verilmesi ihalesinin ardından otogarda düzenleme çalışmalarına başladı.Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, Edirne Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde kapsamlı temizlik çalışması gerçekleştirdi. Terminal baştan sona yıkanıp çevre temizliği yapıldı.

Belediyenin paylaşımında “Terminalimizi daha temiz, düzenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalarımız sürüyor” denildi.

21 Nisan 2026’da gerçekleştirilen ihalede terminalde bulunan 16 yazıhane ve perondan 11’inin kiralanmıştı.