
Olgay GÜLER
Edirne’de, Atatürk Bulvarı üzerinde ışıklarda beklerken motor kısmından alev alan otomobil, yandı.

Olay, Atatürk Bulvarı’nın DSİ kavşağında meydana geldi. Havsa istikametine giden, sürücülüğünü S.Ç.’nin yaptığı 39 LB 673 otomobilin, kavşaktan dönüş yapmak için ışıklarda beklediği sırada motorundan alevler yükselmeye başladı.

Alevleri gören sürücü S.Ç. kendini dışarı atarken, ihbarla bölgeye Edirne Belediyesi İtfaiye ekipleri geldi. Ekiplerin müdahalesiyle alevler kontrol altına alınırken, otomobilde hasar meydana geldi.

Bölgeye gelen çekiciyle otomobil kaldırıldı.