DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BIST 14.274,020,10%
BITCOIN 2803438-0,36%
Edirne
27°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

202 okunma

Gencan Akın’dan sağlık çalışanlarına kutlama

Edirne Belediye Başkanı Filiz Gencan Akın, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak, sağlık çalışanlarının fedakârlıklarına ve toplum için taşıdıkları öneme dikkat çekti.

ABONE OL
13 Mart 2025 15:22
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Edirne Belediye Başkanı Filiz Gencan Akın, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak, sağlık çalışanlarının fedakârlıklarına ve toplum için taşıdıkları öneme dikkat çekti.

Başkan Gencan Akın, sağlık çalışanlarının özellikle son yıllarda küresel salgın, deprem ve doğal afetler gibi zorlu süreçlerde insanüstü bir çabayla görev yaptıklarını belirterek, “Sağlık çalışanlarımızın, toplum sağlığını korumak için verdikleri mücadeleye yakından şahit olduk. Onlar, hastalarının acısını kendi acısı gibi hisseden, gece gündüz demeden çalışan, gerektiğinde ailesinden, sevdiklerinden ve kendi canından feragat eden kahramanlardır. Gösterdikleri fedakârlık hepimizin gönlünde derin izler bırakmıştır” dedi.


Sağlık hizmetlerinin kesintisiz sürdürülmesi ve vatandaşların en iyi şekilde sağlık hizmeti alabilmesi için emek veren tüm sağlık çalışanlarına teşekkür eden Başkan Gencan Akın, “Edirne’mizde ve ülkemizin dört bir yanında fedakârca görev yapan, büyük bir özveriyle insan hayatını her şeyin üstünde tutarak çalışan tüm sağlık emekçilerimizin 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutluyor, onlara minnet ve şükranlarımı sunuyorum. Sağlıklı, huzurlu ve başarılı bir meslek hayatı diliyorum” ifadelerini kullandı.

    En az 10 karakter gerekli
    Özhanlar Mobilya