DOLAR 46,5323 0.02%
EURO 53,0440 0.28%
ALTIN 5.968,61-0,19
BIST 14.331,21-1,43%
BITCOIN 2826070-2,88%
Edirne
24°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

332 okunma

Başkan Gencan Akın’dan Zabıtalara kutlama

Zabıta Haftası dolayısıyla Edirne Belediyesi Zabıta Müdürlüğü personeli ile bir araya gelen Edirne Belediye Başkanı Av. Filiz Gencan, teşkilatı güçlendirmek için işe yeni alımlar yapılacağını söyledi...

ABONE OL
3 Eylül 2025 13:34
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Edirne Belediye Başkanı Av. Filiz Gencan, Zabıta Haftası dolayısıyla Edirne Belediyesi Zabıta Müdürlüğü personeli ile bir araya geldi.

Başkan Gencan konuşmasında Zabıta Teşkilatının köklü ve önemli bir yapı olduğuna dikkat çekerek, Edirne’nin düzeni ve güvenliği için verdikleri emeklerden dolayı tüm personele teşekkür etti.

‘’ Zabıta Teşkilatını sadece bir okul olarak değil, aynı zamanda belediyemizin görünen yüzü, vatandaşlarımızla olan en güçlü iletişim noktası olarak değerlendiriyorum” diyen Başkan Gencan, sahada görev yapan personelin disiplinli ve şeffaf çalışmasının şehir düzeni açısından kritik öneme sahip olduğunu vurguladı.

Başkan Gencan, Edirne’nin kıymetli bir şehir olduğuna ve bu şehrin kendilerine emanet edildiğine dikkat çekerek, “Geçmişteki yanlış uygulamaları kararlılıkla düzeltiyoruz ve bundan sonra da aynı kararlılıkla çalışacağız. Hukukun ve mevzuatın gerektirdiği her adımı şeffaf bir şekilde atmaya devam edeceğiz ” ifadelerini kullandı.

Personel alımlarıyla ilgili de bilgi veren Başkan Gencan, Zabıta Teşkilatını güçlendirmek için yeni alımlar yapılacağını belirterek, bu süreçte objektif kriterlerin esas alınacağını söyledi.

Konuşmasını tüm Zabıta Personeline teşekkür ederek tamamlayan Başkan Gencan, “Bu şehrin düzeni ve gelişimi için gece gündüz demeden çalışmaya devam edeceğiz ” dedi.

    En az 10 karakter gerekli
    Özhanlar Mobilya