DOLAR 46,5005 0.05%
EURO 52,8200 -0.22%
ALTIN 6.091,80-0,83
BIST 14.401,88-0,95%
BITCOIN 29118120,34%
Edirne
25°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

322 okunma

Orestiada’da dereceye kulaç attılar

Keşan ilçesinden 4 ilkokul öğrencisi Yunanistan Yüzme Federasyonu tarafından Orestiada'da düzenlenen 10 Yaş Gelişim Şampiyonası'ndan derece ile döndü…

ABONE OL
14 Kasım 2024 15:58
0

BEĞENDİM

ABONE OL


Yunanistan Yüzme Federasyonu tarafından Orestiada’da düzenlenen 10 Yaş Gelişim Şampiyonası’nda dereceye giren Keşanlı öğrenciler,Keşan Belediye Başkanı Op. Dr. Mehmet Özcan’ı makamında ziyaret etti.
Ziyarete, Anafartalar İlkokulu 4. sınıf öğrencileri Yaman Ergene ve Mehmet Yağız Gürsoy ile Raşit Efendi İlkokulu 3. sınıf öğrencisi Mehmet Uras Engin katıldı.
Başkan Mehmet Özcan, başarılı öğrencilere övgü dolu sözlerle hitap etti: “Yüzme yarışında dereceye giren Keşanlı evlatlarımızın başarıları bizleri gururlandırdı. Bu çocuklarımızın ileride Türkiye ve dünya çapında başarılar elde edeceğine inanıyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum; Allah size uzun ömür versin, ailenize bağışlasın.”
Başkan Özcan ayrıca, çocukların katılacağı Dedeağaç’taki yarışma için de başarılar dileyerek altın madalya beklediğini belirtti.
Ziyaretin sonunda Başkan Mehmet Özcan, öğrencilere satranç takımı hediye etti ve şunları söyledi: “Şampiyonlarımıza kendi branşlarıyla ilgili yüzme kıyafetleri sözü veriyoruz.”

    En az 10 karakter gerekli
    Özhanlar Mobilya