DOLAR 46,4701 0.04%
EURO 53,2428 -0.13%
ALTIN 6.272,361,08
BIST 14.839,940,72%
BITCOIN 29839860,14%
Edirne
26°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

97 okunma

Edirne SEM’den minderde büyük başarı

Sivas’ta düzenlenen U17 Kadınlar Yeşilay Türkiye Kupası’nda, Edirne TOHM bünyesinde çalışmalarını sürdüren Sporcu Eğitim Merkezi sporcuları 2’si Türkiye şampiyonu olmak üzere 7 kategoride derece elde etti…

ABONE OL
21 Haziran 2026 15:51
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Geçerli görselin alternatif metni yok. Dosya adı: thom.jpg

Sivas’ta düzenlenen U17 Kadınlar Yeşilay Türkiye Kupası’nda, Edirne TOHM bünyesinde çalışmalarını sürdüren Sporcu Eğitim Merkezi sporcuları 2’si Türkiye şampiyonu olmak üzere 7 kategoride derece elde etti.

17-19 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen U17 Kadınlar Yeşilay Türkiye Kupası’nda, Edirne TOHM bünyesinde çalışmalarını sürdüren Sporcu Eğitim Merkezi sporcularımız önemli başarılara imza attı.

Şampiyonada sporculardan İpek Hatipler (61 kg) ve Melisa Sarıçiçek (65 kg) Türkiye Şampiyonu olurken, Tuğçe Naz Ucuz (49 kg) Türkiye ikincisi olmayı başardı. Ayrıca Sebahat Işıkçı (43 kg), Emine Beyza Barışkan (53 kg), Elif Nur Tunç (57 kg) ve Yağmur Dal (69 kg) kategorilerinde Türkiye üçüncülüğü elde etti.

Elde ettiği başarılı sonuçla 65 kilogramda Türkiye Şampiyonu olan Melisa Sarıçiçek, 27 Temmuz – 2 Ağustos 2026 tarihleri arasında Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek U17 Dünya Güreş Şampiyonası’nda ülkemizi temsil etme hakkı kazandı.

Edirne Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü konuşa ilişkin paylaşımda, “Sporcularımızı, antrenörlerimizi ve emeği geçen herkesi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” diyerek başarılı sporcuları kutladı.

    En az 10 karakter gerekli
    Özhanlar Mobilya