
Yazar arşivleri: Mehmet ŞELECİ

‘Her geçen gün kısıtlanıyoruz’
Olgay GÜLER
Edirne Bakkalar ve Tekel Bayileri Esnaf Odası Başkanı Okan Mano, Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe giren; ‘Alkollü içkilere ilişkin reklam, tanıtım ve görünürlük’ düzenlemesiyle ilgili, esnafın her geçen gün kısıtlamayla karşılaştığını belirtti.
‘Toprak Koruma ve Arazi Kullanımı Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun’ Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Düzenleme kapsamında alkollü içkilere ilişkin tanıtım ve marka kullanımına yönelik yeni kısıtlamalar getirildi. Yeni düzenlemeye göre, alkollü içkilerin veya bu ürünleri üreten, ithal eden ya da pazarlayan firmalara ait isim, marka, logo ve amblemler iş yerlerinin içinde ve dışında kullanılamayacak. Ürün ambalajlarında yer alan ifade, şekil, isim, işaret ve görsellerin iş yerlerinin vitrinlerinde, satış ünitelerinde ve etkinlik alanlarında bulundurulması da yasaklandı. Edirne Bakkallar ve Tekel Bayiler Esnaf Odası Başkanı Okan Mano, yeni düzenlemeyi değerlendirdi.
‘ÜYELERİMİZİ UYARDIK’
Yeni düzenlemeyi, esnafa bildirdiklerini söyleyen Mano, “Devlet de diyor ki; ‘Artık tüketici geldiği zaman hiçbir alkol firmasını andıracak, anımsatacak, onun reklamı mahiyetinde olacak ibareyi, görseli, saati, panoyu, ışıklı reklam panosunu, cam giydirmeyi hiçbir şekilde istemiyoruz’ diyor. Bu da kanundan geçti. Cezai sorumlulukları olacaktır. O yüzden bizim istirhamımız üyelerimizden ivedilikle dükkanlarını kontrol etmeleri, varsa bu tarz ürünleri dükkanlarından kaldırmaları. Dolapları için şu an gelmiş, kanundan geçmiş bir şey yok. Onlarla ilgili olan da şu; sadece dışarıda olmayacak. Dışarıdan gözükmeyecek bir alanda bulunacak. Yani müşteri yoldan, kaldırımdan içeri girmese dahi onunla göz teması, fiziki temas kuramayacak noktada olması gerekiyor” dedi.
‘HER GEÇEN GÜN KISITLAMAYLA KARŞILAŞIYORUZ’
Mevzuatın her geçen gün değiştiğini ve kısıtlamayla karşılaştıklarını dile getiren Mano, “Her geçen gün mevzuat değişiyor. Yani hükümetimiz de bunu sağlıklaştırma açısından her gün yeni bir adım atıyor. Ben düşünmüyor değilim. Biz tabii ki olmaması için bizi etkileyecek, bizi mali sorumlulukları götürecek her şeyin karşısındayız. Sonuçta biz ekmeğimizi buradan kazanıyoruz. Emeğimizi verdiğimiz, alın terini döktüğümüz yer burası. Ama her geçen gün gelinen noktada bu sadece alkollü içecekler üzerinde değil, tütün ürünleri özelinde de böyle. Her geçen gün daha bir kısıtlamayla karşılaşıyoruz” diye konuştu.
‘HAKKIMIZI SAVUNMAKTAN GERİ KALMAYACAĞIZ’
Esnafın hakkını korumaya devam edeceklerini belirten Mano, “Zaten bu ürünlerden elde ettiğimiz kazanç ve kar marjı belli. Ödediğimiz vergiye göre orantılı değil. Biz esnaf olarak bundan şikayetçiyiz. Ama aynı zamanda da gelinen noktada daha çok arka plana bırakıyoruz. Daha çok cezai yaptırımlarla karşı karşıyayız. Daha çok iş yerlerimizi güncelleyip, iş yerlerimizi değiştirmekle mükellef kalıyoruz. O yüzden bizim belimizi büken bu. Tabii ki yılmayacağız. Kanun bu, boynumuz kıldan ince, tabii ki uygulayacağız. Tabii ki kaldıracağız. Madem böyle bir şey var. Ama hiçbir şekilde de kendi hakkımızı savunmaktan, kendi emeğimizin, kendi alın terimizin karşılığını almaktan da geri kalmayacağız. Yani elimizden ne geliyorsa her mecrada, her yerde onların istediklerini uygulayacağız. Ama biz de kendi istediğimiz alana kadar peşlerinden koşmaya, onlardan istemeye, onlara söylemeye devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
Edirne’ye yurt dışından 1253 kişi göç etti
Edirne’ye 2025 yılında yurt dışından gelen nüfusun 448’ini Türkiye Cumhuriyeti (T.C.) vatandaşı, 805’ini ise yabancı uyruklu kişiler oluştururken, Edirne’den yurt dışına ise 934 kişi göç etti
Türkiye İstatistik Kurumu Uluslararası Göç İstatistiklerinden yararlanarak, “Edirne ili uluslararası göç istatistikleri” konusunda bir basın bülteni hazırladı. Söz konusu paylaşımda şunlara yer verildi:
“Yurt dışından Edirne’ye 1 253 kişi göç etti
Yurt dışından Türkiye’ye göç edenlerin sayısı 2025 yılında, bir önceki yıla göre %25,2 artarak 393 bin 829 kişi oldu. Göç eden nüfusun %56,6’sını erkekler, %43,4’ünü ise kadınlar oluşturdu. Yurt dışından gelen nüfusun 91 bin 952’sini Türk vatandaşları, 301 bin 877’sini ise yabancı uyruklular oluşturdu.
Yurt dışından Edirne’ye göç edenlerin sayısına bakıldığında ise 2025 yılında 1 253 kişi oldu. Göç edenlerin 781’ini erkek, 472’sini ise kadın nüfusu oluşturdu. Edirne’ye yurt dışından gelen nüfusun 448’ini Türkiye Cumhuriyeti (T.C.) vatandaşı iken 805’ini ise yabancı uyruklu nüfus oluşturdu.
Edirne’den yurt dışına 934 kişi göç etti
Türkiye’den yurt dışına göç eden kişi sayısı 2025 yılında bir önceki yıla göre %5 azalarak 403 bin 216 oldu. Göç eden nüfusun %55,3’ünü erkekler, %44,7’sini ise kadınlar oluşturdu. Türkiye’den yurt dışına giden nüfusun 155 bin 119’unu Türk vatandaşları, 248 bin 97’sini ise yabancı uyruklular oluşturdu.
Edirne’den yurt dışına göç edenlerin sayısına bakıldığında ise 2025 yılında 934 kişi oldu. Göç edenlerin 594’ünü erkek, 340’ınıise kadın nüfusu oluşturdu. Edirne’den yurt dışına giden nüfusun 489’unu Türkiye Cumhuriyeti (T.C.) vatandaşı iken 445’ini ise yabancı uyruklu nüfus oluşturdu.
Yurt dışından en fazla göç alan 46. il Edirne oldu
Türkiye’ye 2025 yılında göç edenlerin illere göre dağılımı incelendiğinde, %42,2 ile en fazla göç alan ilin İstanbul olduğu görüldü. İstanbul’u %9,1 ile Antalya, %6,7 ile Ankara, %3,1 ile İzmir ve %2,9 ile Bursa takip etti.Edirne iline bakıldığında da bin 1 253 kişi ile en fazla göç alan iller sıralamasında 46. il olmuştur.
Türkiye’den göç eden nüfusun illere göre dağılımına bakıldığında ise %35,4 ile İstanbul’un en fazla göç veren il olduğu görüldü. İstanbul’u %8,7 ile Ankara, %6,5 ile Antalya, %4,3 ile Mersin ve %3,7 İzmir izledi.Edirne iline bakıldığında da 934 kişi ile en fazla göç veren iller sıralamasında58. il olmuştur.”
Emekliden tek çatı
Emekli Meclisleri Sendikası, Tüm Emeklilerin Sendikası ve Devrimci Emekliler Sendikası’nın ortaklaşa düzenlediği, ‘Emeklilerin Ortak Geleceği Çalıştayı’, üç sendikanın ‘’Emekli Sendikaları Platformu’’ çatısı altında ortak mücadele kararı almasıyla sonuçlandı
Emekli Meclisleri Sendikası, Tüm Emeklilerin Sendikası ve Devrimci Emekliler Sendikası’nın ortaklaşa düzenlediği, “Emeklilerin Ortak Geleceği Çalıştayı”nın ardından, üç sendika ‘’Emekli Sendikaları Platformu’’ oluşturarak birlikte hareket etmeyi kararlaştırdı. Üç sendika, hafta sonu emekli örgütleri, emek ve meslek örgütleri, demokratik kitle örgütleri, siyasi partiler ve çok sayıda emeklinin katılımıyla Ankara’da ‘’Emeklilerin Ortak Geleceği Çalıştayı’’ gerçekleştirdi.
Çalıştaya, Emekli Meclisleri Sendikası Yönetim Kurulu Üyesi ve Sendikanın Basın Sözcüsü olarak katılan Emekli Gazeteci Rahmi Cinokur, Çalıştayda emeklilerin; ekonomik, sosyal ve demokratik sorunlarının değerlendirilerek, ortak mücadele olanakları ve geleceğe ilişkin ortak örgütlenme perspektiflerinin tartışıldığını kaydetti. Edirne’de gazeteci olarak görev yaptıktan sonra emekli olan Rahmi Cinokur, derinleşen ekonomik kriz, gelir adaletsizliği, yoksullaşma ve demokratik hak kayıplarının yaşandığı bir sürecin ele alındığını, bu süreçten en çok etkilenen kesimin yaklaşık 18 milyonu bulan emekliler olduğunun vurgulandığını belirtti.
Emekliliğin, uzun yıllar çalışmanın, üretmenin ve prim ödemenin karşılığı olarak insanca yaşamayı güvence altına alması gereken bir hak iken, bugün milyonlarca emeklinin açlık ve yoksulluk sınırının altında yaşam mücadelesi verdiği, emekliliğin anayasa ve uluslararası sözleşmelerle güvence altına alınmış temel bir insan hakkı olduğu vurgulandı.
“Sosyal güvenlik hakkı devredilemez ve vazgeçilemez bir yurttaşlık hakkı” olduğu, ancak uygulanan neoliberal politikaların sosyal güvenlik sisteminin aşındırıldığı, kamusal hakların piyasa ilişkilerine terk edildiği ve bunun sonucunda da emeklilerin yaşam koşullarının sürekli geriletildiği sonuç bildirgesinde kamuoyu ile paylaşıldı.
Kamuoyuna açıklanan sonuç bildirgesinde, özellikle 5510 Sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Yasası ile emekli olma koşulları ağırlaştırıldığı, aylık bağlama oranları düşürüldüğü, güncelleme katsayılarının emekliler aleyhine düzenlendiği ve bunun üzerine emekli aylıklarının giderek eridiği belirtilerek şöyle dendi:
“Emekliler büyümeden yeterli pay alamaz hale getirilmiştir. Aynı sürelerle çalışıp benzer primler ödeyen emekliler arasında farklı dönemlerde uygulanan mevzuatlar nedeniyle ciddi eşitsizlikler ortaya çıkmıştır. Emeklilik sisteminde adalet duygusunu zedeleyen bu farklılıkların giderilmesi ortak bir talep olarak öne çıkmıştır.
Emeklilerin yaşadığı yoksulluğun temel nedenlerinden biri sosyal güvenlik sistemine ve emeklilere ayrılan kamu kaynaklarının yetersizliği olduğu vurgulanmıştır. Emekli aylıklarının gerilemesinin en önemli nedenlerinden biri, bütçeden ve Gayri Safi Yurtiçi Hasıla’dan emeklilere ve sosyal güvenlik sistemine ayrılan payın yetersiz olmasıdır. Dahası, emekliler ve sosyal güvenlik için ayrılan kamu kaynaklarının payı AKP iktidarları döneminde sistemli biçimde azaltılmıştır. Sosyal güvenlik sistemi bir yük değil, sosyal devletin temel sorumluluklarından biridir. Emekliler ve sosyal güvenlik için yapılan kamu harcamaları ciddi biçimde artırılmalı, bütçeden sosyal güvenlik sistemine yapılan transferler yükseltilmeli, emekliler ve sosyal güvenlik için hükümet harcamalarının milli gelire oranı artırılmalıdır. Bütçe ve Gayri Safi Yurtiçi Hasıla’dan emekliler ve sosyal güvenlik için ayrılan kamu kaynaklarının oranı hızla OECD ülkeleri ve Avrupa ülkeleri ortalamasına yükseltilmelidir.’’
Kadın emeği ve toplumsal cinsiyet eşitliği, ortak talepler, ortak mücadele ve örgütlenmesi, emek ve demokrasi güçleriyle dayanışmanın önemli olduğu vurgulanan çalıştay sonuç bildirgesinde, üç sendika, emeklilerin sorunlarının çözülmesi için ortak mücadele etme kararı adı. Bildirgenin sonuç bölümünde ‘’Emekliler yoksulluğa, güvencesizliğe, yalnızlaştırmaya ve hak gasplarına teslim olmayacaktır. Bu çalıştay, emekli hareketinin ortak mücadele iradesini ortaya koymuş ve güçlendirmiştir. Çalıştay katılımcıları, emeklilerin ekonomik, sosyal, demokratik ve sendikal hakları için ortak mücadeleyi büyütme kararlılığını ilan etmektedir. İnsanca yaşam, sosyal adalet, eşitlik, örgütlenme özgürlüğü ve demokrasi mücadelesini büyütmeye devam edeceğiz. Sorunlarımız Ortak, Çözümümüz Birlikte!”
EMEKLİ SENDİKALARI PLATFORMUNDA YER ALAN İSİMLER
Sonuç bildirgesinin ardından üç sendikanın yöneticileri bir araya gelerek durum değerlendirmesinde bulundu ve “Emekli Sendikaları Platformu” oluşturulduğunu açıkladı. Platform, şu isimlerden oluştu.
Emekli Meclisleri Sendikası Eş Sözcüsü Ali Ersin Gür, Tüm Emeklilerin Sendikası Genel Başkanı Zeynel Abidin Ergen, Devrimci Emekliler Sendikası Genel Başkanı Cengiz Yavuz, Emekli Meclisleri Sendikası Aktivisti Ali Başak, Tüm Emeklilerin Sendikası Genel Sekreteri Nuran Kesiktaş, Devrimci Emekliler Sendikası Genel Sekreteri Fikri Kalender.
Enez’de gıda denetimi tam gaz!
Olgay GÜLER
Edirne’de, turizm sezonunun açıldığı Enez ilçesinde vatandaşların güvenilir gıdaya ulaşmasını sağlamak ve halk sağlığını korumak amacıyla gıda işletmelerine yönelik denetimler sürdürülüyor.
Enez İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen kontrollerde, yaz mevsiminin başlamasıyla birlikte artan tüketim hareketliliği de göz önünde bulunduruluyor. Denetimlerde işletmelerin hijyen koşulları, üretim standartları, son tüketim tarihleri, etiket bilgileri ve gıda güvenliği kriterleri titizlikle inceleniyor. Başta toplu tüketim yerleri olmak üzere unlu mamul üretim tesisleri, pastaneler, kasaplar ve marketlerde gerçekleştirilen denetimlerde mevzuata uygunluk kontrol ediliyor.
Yetkililer, vatandaşların sağlığını tehdit edebilecek unsurlara karşı gerekli tedbirlerin kararlılıkla uygulandığını belirtti. Öte yandan yapılan kontroller sırasında son tüketim tarihi geçmiş ürünlerin satışa sunulduğunun tespit edildiği işletmelere idari para cezası uygulandığı bildirildi.
Enez İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, güvenilir gıda arzının sağlanması ve tüketici haklarının korunması amacıyla denetimlerin ilçe genelinde kesintisiz şekilde devam edeceğini ifade etti.
İBRAHİM GÖÇMEN VEFAT ETTİ
Ahıköy sakinlerinden Emine Göçmen’in eşi, Koray, Çağla ve Efe Göçmen’in babaları, Şahide Demirkan, Necdet Göçmen, Ferdiye Aydın’ın kardeşleri İbrahim Göçmen vefat etti. Merhum, dün Ahıköy Camisinde öğle namazını takiben kılınan cenaze namazının ardından Köy Mezarlığında toprağa verildi.
Arda MYO’da Mezuniyet Heyecanı
Trakya Üniversitesi Arda Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, Balkan Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi. Törende, eğitimlerini başarıyla tamamlayan 196 öğrenci mezuniyet sevinci yaşadı.
Rektör Prof. Dr. Mustafa Hatipler, törende yaptığı konuşmada, Arda Meslek Yüksekokulu’nun öğrencilerini nitelikli iş gücüne sahip bireyler olarak yetiştirmek için büyük bir özveriyle çalıştığını belirterek, eğitim-öğretim yılı boyunca gösterdikleri emek ve gayret dolayısıyla akademik ve idari personele teşekkür etti.
Öğrencilerin yalnızca teknik bilgiyle donatılmadığını vurgulayan Hatipler, “Mezun olan öğrencilerimiz, mesleklerine ilişkin teknik bilgi ve becerilerin yanı sıra iyi bir insan olmanın, toplumsal sorumluluk taşımanın ve etik değerlere bağlı kalmanın önemini de öğrendiler. Birbirlerine karşı nasıl davranmaları gerektiği, vatan ve millet sevgisi gibi konularda da eğitim aldılar.” dedi.
Mezun öğrencilere seslenen Hatipler, eğitim hayatlarında gösterdikleri sabır ve azmi meslek yaşamlarında da sürdürmeleri gerektiğini belirterek, Trakya Üniversitesi ailesi olarak her zaman yanlarında olacaklarını ifade etti.
Arda Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Ünal Geçgel ise yüksekokul olarak teorik bilgi ile uygulamayı bir araya getiren nitelikli bireyler yetiştirmeyi hedeflediklerini belirtti. Mezun öğrencilerin eğitimleri boyunca kazandıkları bilgi ve becerilerle meslek hayatında önemli sorumluluklar üstleneceklerine inandığını ifade eden Geçgel, diplomanın bir son değil yeni başlangıçların anahtarı olduğunu vurgulayarak öğrencilere başarılar diledi.
Okul birincisi Eren Çetin de mezun öğrenciler adına yaptığı konuşmada, eğitim hayatı boyunca kendilerine rehberlik eden akademisyenlere ve ailesine teşekkür etti.
Ardından okulu dereceyle tamamlayan öğrencilere plaket ve başarı belgeleri verildi. Tören, mezun öğrencilerin meslek andını okuması ve kep atmasıyla sona erdi.
Törene, Rektör yardımcıları Prof. Dr. Ahmet Muzaffer Demir, Prof. Dr. Mustafa Tan, Prof. Dr. Eylem Bayır, Prof. Dr. Sedat Üstündağ, akademisyenler, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Yerli ve milli yulaf hasadı!
Olgay GÜLER
Edirne’nin Hıdırağa köyünde, Trakya Tarımsal Araştırma Enstitüsü (TTAE) tarafından geliştirilen yerli ve milli yulaf çeşitleri, İl Tarım Müdürlüğü’nce düzenlenen etkinlikle hasat edildi.
İl Tarım ve Orman Müdürlüğü koordinasyonunda Hıdırağa köyünde oluşturulan demonstrasyon alanında, Trakya Tarımsal Araştırma Enstitüsü tarafından geliştirilen yerli ve milli yulaf çeşitleri, hasat edildi. Hasat etkinliğine İl Tarım Müdürü İslam Köse, İl Müdür Yardımcısı Volkan Diriker, Trakya Tarımsal Araştırma Enstitüsü Müdür Yardımcısı Bilgin Güngör, Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube Müdürü Nadi Aygen, Koordinasyon ve Tarımsal Veriler Şube Müdürü Oktay Çalgıcı, Trakya Tarımsal Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü ile İl Tarım Müdürlüğü teknik personeli ve üreticiler katıldı.
Üretici Aytaç Kum’un tarlasında yürütülen çalışmada; Kahraman, Kaymaklı, Kınalı ve Kırklar yulaf çeşitlerinin verim ve performansları değerlendirildi. Çeşitlerin geliştiricisi Dr. Turan Kahraman tarafından katılımcılara çeşitlerin bitkisel özellikleri ve yetiştiricilik teknikleri hakkında bilgi verildi.
İl Tarım Müdürlüğü, demonstrasyon çalışmasından elde edilecek sonuçların üreticilerle paylaşılacağı, çiftçilerin kendi işletmeleri için en uygun çeşitleri bilimsel veriler ışığında değerlendirme imkânı bulacağı belirtildi.
U11 Ligi’nde son gün
Edirne U11 Futbol Ligi’nde 2025-2026 sezonu bugün oynanacak 9 karşılaşma ile sona erecek.
Edirne U11 Futbol Ligi’nde bugün A ve B gruplarındaki 6 karşılaşma Saraçhane sahasında oynanırken, C Grubu’ndaki 2 karşılaşma Uzunköprü ve 1 karşılaşma da İpsala’da yapılacak.
U11’LERDE SON GÜN PROGRAMI
25 Haziran 2026 Perşembe
A Grubu:
25 Kasım – Şükrüpaşa
Saraçhane 1 – 17.00
Çınar- Şükrüpaşa Atletik
Saraçhane 1 – 18.15
Trakya Kartalları – Yıldırım GB
Saraçhane 1 – 19.30
B Grubu:
Edirne Birlik- Alsancak
Saraçhane 2 – 17.00
Edirnespor – Havsa-
Saraçhane 2 – 18.15
Aslantepe – Sancaktar
Saraçhane 2 – 19.30
C Grubu:
İpsala – Keşan Zafer
İpsala – 17.00
Uz. Veteranlar – Keşan Gençordu
Uz. Sentetik – 16.00
Uzunköprüspor – Keşan Gençlerbirliği
Uz. Sentetik – 18.00
U11’LERDE 9. HAFTA SONUÇLARI
A Grubu:
Yıldırım GB 4-3 Çınar
Şükrüpaşa Atletik 4-2 25 Kasım
Şükrüpaşa 3-5 Trakya Kartalları
B Grubu:
Sancaktar 0–5 Edirnespor
Havsa 2-11 Edirne Birlik
Alsancak 6-0 Aslantepe
C Grubu:
Keşan Gençlerbirliği 0–4 Uzveteranlar
Keşan Zafer 0–2 Uzunköprüspor
Keşan Gençordu 6–2 İpsala
Voleybol turnuvasında haftanın son 3 maçı bu akşam
İsmail DEMİRAY
Edirne’de 11 Haziran Perşembe günü başlayan Edirne Valiliği himayesinde Edirne Voleybol İl Temsilciliği’nce düzenlenen “2026 Yılı Kurum ve Kuruluşlar Voleybol Turnuvası”na bu akşam 3 karşılaşma ile devam edilecek.
Edirne Spor Salonu’nda bu akşam oynanacak 3 maçın ardından turnuvaya 30 Haziran tarihinden itibaren devam edilecek. Turnuvada dün akşam Meriç Kaymakamlık – Zirai Karantina Müdürlüğü , L Tipi Cezaevi – İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Çevre ve Şehircilik – Tarım İl Müdürlüğü takımları arasında oynanan karşılaşmalar gazetemiz baskıya girdiği saatlerde oynanması sebebiyle sonuçlarını daha sonra vereceğiz.
1.SONUÇLAR
11 Haziran 2026
Çevre ve Şehircilik 2-0 Keşan DOÇEK
Tarım İl Müdürlüğü 2–0 Özel Harekat
Karadenizliler Derneği 2–0 DSİ (2)
2.SONUÇLAR
16 Haziran 2026
T.Ü. Hastane 0–2 Şehir Gönüllüleri Derneği
Öz Trakya 0–2 Yenimuhacir
Veteranlar 2–1 Emniyet Müdürlüğü
3.SONUÇLAR
17 Haziran 2026
DSİ (1) 2-0 Sosyal Hizmetler
Hasköylüler Derneği 2-1 Balkan Akademi
L Tipi Cezaevi 2-1 F Tipi Cezaevi
4.SONUÇLAR
18 Haziran 2026
Açık Cezaevi 0–2 Özel Harekat
İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2–0 Zirai Karantina Müdürlüğü
Keşan DOÇEK 2–0 Tarım İl Müdürlüğü
5. SONUÇLAR
19 Haziran 2026
TED Koleji 0-2 Şehir Gönüllüleri Derneği
Karadenizliler Derneği 2-0 T.Ü. Hastane (H)
T.Ü. Aile Hekimliği 0-2 Emniyet Müdürlüğü
6. SONUÇLAR
23 Haziran 2026
Öz Trakya 0–2 Veteranlar
16-25, 14-25
TÜ Dekanlık 0-2 Balkan Akademi
12-25, 16-25
DSİ (1) 0-2 Hasköylüler Derneği
20-25, 17-25
TURNUVADA BUGÜN
25 Haziran 2026
Açık Cezaevi – Keşan DOÇEK
20.00
DSİ (2) – TÜ Hastane
21.00
TED Koleji – Karadenizliler Derneği
22.00